ការផ្សព្វផ្សាយ, ការផ្សព្វផ្សាយលើបណ្តាញ
CPM - វាគឺជាអ្វី? តើធ្វើដូចម្តេចដើម្បីប្រើ CPM ក្នុងការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម?
ដោយរៀបចំប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយនិងយុទ្ធនាការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មបរិបទលើបណ្តាញផ្សាយពាណិជ្ជកម្មណាមួយគណនាថវិកាប៉ាន់ស្មានរបស់ខ្លួន។ យុទ្ធនាការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់អតិថិជនវាជាការសំខាន់ដើម្បីមើលពីរបៀបមូលនិធិបម្រុងទុកសម្រាប់ការអនុវត្តរបស់ខ្លួនថាតើលុយដែលត្រូវបានចំណាយនិងប្រសិទ្ធិភាពជាមួយនឹងការដែលពួកគេត្រូវបានប្រើជាគោលបំណងនេះ។ ការគណនានៃប្រសិទ្ធភាពនៃការ ផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មផលិតផលនៅក្នុងការធ្វើផែនការប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយដោយផ្អែកលើសូចនាករជាច្រើន, ផ្នែកមួយនៃការដែលជាសន្ទស្សន៍នៃ CPM នេះ។ តើអ្វីទៅគឺតួលេខនេះរបៀបប្រើវា - បានរកឃើញដូចខាងក្រោម។
CPM - ហេតុអ្វីបានជាវាចាំបាច់
តើអ្វីទៅជាការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម CPM, វាត្រូវបានគេស្គាល់តាំងពីសតវត្សទីចុងក្រោយ។ ម៉ូឌុលដែលប្រើនៅក្នុងយុទ្ធនាការផ្សព្វផ្សាយទាំងអស់ដែលបានកើតឡើងនៅក្នុងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ។ បោះពុម្ពផ្សាយស្ថានីយ៍ទូរទស្សន៍និងវិទ្យុនៅតែប្រើតួលេខនេះដើម្បីគណនាតម្លៃនៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។ CPM ត្រូវបានប្រើនៅក្នុងករណីនេះនៅពេលដែលវាមកដល់តម្លៃនៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មការបង្ហាញនេះគឺមិនមែនជាគោលដៅតែមួយ, និងរាប់ពាន់នាក់នៃអ្នកទិញដែលអាចធ្វើបាន។ នៅពេលដូចគ្នានេះនិងត្រូវបានដាក់ចូលទៅក្នុងឈាមរត់បានរយៈពេលនេះ។ ម្ចាស់នៃវេទិកាផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតែអាចធ្វើប្រតិបត្តិការដោយមានការផ្តោតអារម្មណ៍តាមវិស័យនិងការឈាមរត់របស់ខ្លួន, ដូច្នេះអត្រា CPM នេះបានប្ដេជ្ញាចិត្ត, ការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម, ការទទួលយកទៅក្នុងគណនីតម្លៃនេះគឺមានផលិតភាព។
CPM កំណត់
ការនិយមន័យធម្មតានៃ CPM - ចំណាយក្នុងមួយពាន់នាក់គឺ។ មកពីឈ្មោះនៃពាក្យអង់គ្លេសម៉ូឌុលការចំណាយក្នុងមួយពាន់, ដែលជាកន្លែងដែល M បាន - លេខរ៉ូម៉ាំងដែលមានន័យ 1000 ដូច្នេះសំណួរនៃអ្វីដែលជា CPM នេះអ្នកអាចនិយាយបានថានេះគឺជាតម្លៃក្នុងមួយពាន់ចំណាប់អារម្មណ៍ផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។ ពេលវេលាកាន់តែច្រើននៅទីនោះដែលត្រូវបានផ្សព្វផ្សាយនៅលើទំព័រនៃកាសែតនិងទស្សនាវដ្តីនេះបានកាន់តែច្រើនជាញឹកញាប់វាត្រូវបានគេលេងនៅលើវិទ្យុឬអាននៅលើប៉ុស្តិ៍ទូរទស្សន៍នេះ - អត្រាការប្រាក់កាន់តែច្រើននៃកត្តានេះ។
ការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មលើបណ្តាញយុទ្ធនាការគណនា CPM
នៅលើអ៊ីនធឺណិត, តួនាទី នៃការផ្សព្វផ្សាយនេះ ជាធម្មតាលេងបដា - ការលេចរំខានទាំងនោះដែលមានការពេញនិយមដូច្នេះមានអ្នកប្រើប្រាស់ហើយដែលនាំមកនូវការប្រាក់ទៅម្ចាស់នៃវេទិកាផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនេះ។ តំបន់បណ្តាញដែលពេញនិយមកាន់តែច្រើនមនុស្សកាន់តែច្រើននឹងសម្លឹងមើលទំព័របណ្ដាញនេះ, ការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលមានតម្លៃថ្លៃបន្ថែមទៀតនៅលើតំបន់បណ្ដាញនេះនឹងត្រូវចំណាយអតិថិជន។
ការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មចាប់អារម្មណ៍នៅក្នុងចំនួននៃអ្នកប្រើប្រាស់ធំបំផុតដែលអាចធ្វើបានដែលបានឃើញផ្ទាំងបដា។ ដូច្នេះអ្វីដែលជា CPM, វាអាចត្រូវបានបង្ហាញគណិតវិទ្យាដូចខាងក្រោម:
CPM = (តម្លៃសរុបនៃការបញ្ជាទិញផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម) / (ដែលបានគ្រោងទុកចំនួននៃការបើកមើលក្នុងមួយថ្ងៃបដា) * 1000 ។
ឥឡូវនេះវាច្បាស់ណាស់ CPM, - វាជាអ្វី។ ក្នុងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មវាជាផ្នែកមួយនៃសូចនាករសំខាន់បំផុត។ ផ្សាយពាណិជ្ជកម្មអាចគណនារបៀបដែលប្រាក់ជាច្រើនដែលអ្នកត្រូវបង់ប្រាក់ជាម្ចាស់នៃតំបន់បណ្តាញនេះដើម្បីធានាថាពនេះត្រូវបានគេបង្ហាញឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់មួយពាន់នាក់នៅលើបណ្តាញ។
ភ្នែក, ការគណនានេះអាចត្រូវបានបង្ហាញដោយឧទាហរណ៍ធម្មតា។ ការចំណាយនៃការដាក់មួយ ផ្ទាំងបដានៅលើតំបន់បណ្តាញ នៃវិបផតថលគឺជាការ, ឧទាហរណ៍, 400 $ ក្នុងមួយសប្តាហ៍, ស្ថិតិនៃគេហទំព័រនេះបង្ហាញថាមួយសប្តាហ៍ដែលការរុករកតំបន់បណ្តាញប្រហែល 10 ម៉ឺននាក់។ អ្នកប្រើ។ ដូច្នេះជាការគណនាសាមញ្ញផ្តល់នូវតម្លៃនៃការមួយ:
CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 ក្នុងមួយចំណាប់អារម្មណ៍មួយពាន់ពផ្សព្វផ្សាយ។
ផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មគួរតែយល់ថាការបង្ហាញសាមញ្ញនៃផ្ទាំងបដានៅគេហទំព័រប្រធានបទនេះគឺភាគច្រើនផ្ដល់ដំណឹង។ មិនមានការធានាថាប្រជាជនទាំងអស់មួយម៉ឺននាក់បានមកទស្សនាទំព័រដែលត្រូវប្រាកដថាដើម្បីចុចលើផ្ទាំងបដានោះទេ។ ថាតើអ្នកទស្សនានឹងចង់តភ្ជាប់ទៅឬមិន - វាអាស្រ័យលើភាពទាក់ទាញនៃបដានេះហើយដែលត្រូវបានបង្ហោះពលើវា។ តំបន់នីមួយគឺត្រូវបានទាមទារដើម្បីផ្តល់នូវទិន្នន័យរបស់អ្នកទាំងអស់ដើម្បីគណនាជម្រើស CPM នេះ។ វាគឺជាផលចំណេញទៅឱ្យម្ចាស់វែបសាយត៍អ្នកអ្នកអាចយល់បាន។ ប៉ុន្តែការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម, និងគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍របស់ខ្លួនមានគុណភាពសម្រាប់អ្នកប្រើចុងត្រូវបានរួមបញ្ចូលក្នុងកិច្ចការរបស់អតិថិជននេះ។
ម៉ូឌុលការគាំទ្រ CTR, វិធីសាស្រ្តគណនា
ដើម្បីកាត់បន្ថយការចំណាយដើម្បីពិចារណាអំពីការចង្អុលបង្ហាញមួយផ្សេងទៀត - សន្ទស្សន៍ CTR ។ ឈ្មោះនេះបានមកពីភាសាអង់គ្លេសនិងត្រូវបានសំឡេងទាំងស្រុងដូចជាការចុចតាមអត្រា - អត្រា CTR ។ CTR បង្ហាញអ្នកពីរបៀបដែលមនុស្សជាច្រើនបានចុចលើផ្ទាំងបដានោះហើយចូលទៅកាន់អតិថិជនផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មទំព័រ។ ម៉ូឌុលនេះអាស្រ័យលើភាពត្រឹមត្រូវនៃតំបន់បណ្ដាញដែលបានជ្រើសនោះទេព្រោះការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មបន្ថែមទៀតដែលសមស្របរូបរាងចាំបាច់និង, នេះកាន់តែច្រើនលទ្ធភាពដែលអ្នកទស្សនាចាប់អារម្មណ៍នៅក្នុងពនិងការចុចលើផ្ទាំងបដានោះ។ វិធីសាស្រ្តនៃការគណនាសូចនាករនេះគឺមានដូចខាងក្រោម:
CTR = (ចំនួននៃអ្នកប្រើដែលបានចុចលើផ្ទាំងបដា) / (ចំនួនដែលបានគ្រោងទុកនៃទស្សនៈក្នុងថ្ងៃបដា) * 100% ។
ឧទាហរណ៍ប្រសិនបើការ 20 ម៉ឺននាក់ដែលបានឃើញការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនេះបានតាមតំណភ្ជាប់អ្នកប្រើប្រាស់ 800, បន្ទាប់មក CTR ត្រូវបាន 800/20 000 * 100 = 4% ដែលមានខាងលើដែនកំណត់ទាប។
បង្ហាញឱ្យឃើញថាអាណាចក្រនៃ 3-5 អប្បបរមា CTR% ។ ប្រសិនបើបានតិច, បន្ទាប់មកចំណាយក្នុងមួយអតិថិជនសក្តានុពលដែលនឹងលើសពីប្រាក់ចំណេញរំពឹងទុកនិងការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនឹងត្រូវបានចាត់ទុកជាគ្មានប្រសិទ្ធភាព។
ដោយប្រើលិបិក្រម
CPM អាចត្រូវបានប្រើនៅពេលដែលការជ្រើសទស្សនិកជនគោលដៅមួយតូចចង្អៀត។ ឧទាហរណ៍នៅពេលដែលបញ្ជាឱ្យវេទិកាតំបន់បដាផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មពីការផ្តល់ជូននូវពអាយុ, ភេទ, កន្លែងនៃលំនៅដ្ឋាន, ផលប្រយោជន៍នៃភ្ញៀវទេសចរដែលបានចុះឈ្មោះទាំងអស់។ ដូច្នេះបដាដែលចង់បានលេចឡើងតែចំពោះអ្នកប្រើទាំងនោះនៅលើដែលត្រូវបានគេផ្សព្វផ្សាយផលិតផលគណនា។ ថវិកានៃយុទ្ធនាការនេះក្នុងពេលតែមួយបានប្រើប្រាស់កាន់តែច្រើនផ្នែកសេដ្ឋកិច្ចនិងមានប្រសិទ្ធិភាព។
អ្នកគួរតែយកទៅក្នុងគណនីសកម្មភាពរបស់សមាជិកអចិន្ត្រៃយ៍នេះ។ នេះជាច្រើនទៀតជាញឹកញាប់ភ្ញៀវទេសចរដូចគ្នាមើលឃើញផលិតផលផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដូចគ្នានេះប្រាក់បន្ថែមទៀតត្រូវកាត់ប្រាក់ចេញពីការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនោះទេប៉ុន្តែអតិថិជននៅឯអតិថិជនពីនេះបានលែងក្លាយទៅជា។ ហេតុនេះហើយបានជាសន្ទស្សន៍ការគណនាដែលចេះអានចេះ CPM និង CTR ក្នុងការភ្ជាប់ជាមួយការវិភាគជ្រៅនៃពដែលផ្តល់ដោយវេទិកាផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនេះបាននាំយកមកនូវលទ្ធផលដែលចង់បានទៅឱ្យអតិថិជន។
ចំណុចមួយទៀតដែលគួរត្រូវបានយកទៅក្នុងគណនីនៅដើមដំបូងនៃយុទ្ធនាការនេះ។ ការទូទាត់អាចត្រូវបានប៉ះពាល់ឬនៅក្នុងលក្ខខណ្ឌនៃ CPM ឬ CTR ។ នៅក្នុងពាក្យផ្សេងទៀតដែលអតិថិជនត្រូវតែយល់អំពីសារៈសំខាន់នៃការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មបដា CPM សំណល់នេះ - វាមិនមែនជាការទូទាត់សម្រាប់ការចុចមួយ, ប៉ុន្តែសម្រាប់តែការផ្សព្វផ្សាយការធ្វើបាតុកម្មផលិតផល
សេចក្តីសន្និដ្ឋាន
នៅពេលសួរថាតើអ្វីទៅជា CPM នោះអ្នកអាចនិយាយបានថានេះជាជម្រើសនៃការសំខាន់បំផុតនៅក្នុងការវិភាគនៃប្រសិទ្ធិភាពនៃការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មជាក់លាក់មួយនេះហើយត្រូវតែយកទៅក្នុងគណនីពេលគណនាថវិកាការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនេះ។ យកទៅក្នុងគណនីនិងចំនួនទឹកប្រាក់នៃទំនាក់ទំនងការចោទប្រកាន់នេះអតិថិជនសក្តានុពលជាមួយពផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម, និងការចំណាយនៃការដាក់ផ្ទាំងបដានៅលើតំបន់បណ្ដាញជាច្រើនជាមួយនឹងការផ្តោតប្រធានបទស្រដៀងគ្នានេះ។ ដែលបានផ្ដល់ឱ្យប៉ារ៉ាម៉ែត្រទាំងនេះវាគឺអាចធ្វើបានដើម្បីគណនាប្រសិទ្ធភាពនៃវេទិកាផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មមួយដែលពិសេសនិងទទួលបានជោគជ័យធ្វើជាម្ចាស់ថវិកាការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនេះ។
Similar articles
Trending Now